Thursday 14 November 2013

WhatsApp

Assalamualaikum saya.......

Walaikumsalam Saya......
Selamat pagi jumaat saya..... Mulakan harimu dengan nama Allah Yang Maha Pengasih lagi Penyayang.

Dari jam jam satu malam tak tidur until now....apa tah yang saya buat....biaralah rahsia..hehehe

Pepaagi sampaai opis terus capai apa yang patut...check surat samada dah faks ke belum....huwaaaaaa...sorry kak Zety..pepagi dah ngaco kitak pasal surat. (bukan apa kalau dah duduk atas kerusi sendiri ambil masa nak bangun) TQ kak zety..beres dah kan.

glupppp glupppp.....tgk fon ada mesej kat whatsapp...camne tak replay juga. hehehe...

Berbalik tajuk kat atas....sblm ni mmg ada whatsApp...cuma tak add la reramai.

Entahla....tetiba aja...add reramai...best jugalah borak gan diaorang. Memang seronok sesangat coz kita boleh imbau kenangan lama & berkongsi cerita. Maklumlah dah lama tak jumpa kan....so banyakla yang disembang.

Terima ksih kepada kengkawan....love u all. Semoga ukhwah kita orang tetap terjalin mesra & baik seadanya.

Saya bersyukur juga ke hadrat Illahi...kerana keizinannNya, maka saya dapat jumpa lagi kengkawan lama...dan hubungan itu tetap terjalin dengan baik. Alhamdulillah.

Kesimpulannya...memang gadget ada pro dan kontra. Terpulang kepada diri sendiri nak praktikkan mcm mana. In Sya Allah...kalau diguna dengan baik & betul mengikut fungsinya...maka akan berkesudahan dengan baik. Jika sebaliknya...maka tahu tahu ajelah kan. Tanggungjawab sendiri.

Terima kasih kepada admin MR Bacok...app saya.
Terima kasih kepada semua kengkawan.

Dan yang bestnya juga...saya dapat join la korang punya dinner. Dah balik Sarawak.Yahooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo Alhamdulillah.

No comments :

Post a Comment