Tuesday 12 November 2013

Wechat


Assalamualaikum saya...

Saya dah lama tahu pasal wechat ni..........cuma entahla keberatan nak download. Guna FB je senang nak sembang gan kengkawan. Malas la nak banyak banyak kan....nanti tak larat nak sembang...hehehe..

Entah mcm mana, laju je jemari tepp..tepp..tepppp ..tepp kat fon ...download wechat rupanya.

Kat wechat tu...saya massuklah group zaman sekolah dahulu kala....kawan kawan sekolah. Memang sejujurnya saya amat gembira sembang gan diaorang...kat FB tu ada jugalah sembang tapi kat wechat ada kawan yang taak sempat bersembang (maksudnya kekadang FB ni jemlaaa)

Banyak perkaralah disembang....seronoknya....TQ yahya, norzeyna, dom.......seronok sembang gan korang. Itulahkan...tak kenal makan tak cintalah kan ...(wechat)..tak sia-sialah saya download. TQ wechat.

Tapi sorrylah Yahya....saya tak dapat jadi tetamu VIP masa korang dinner nanti.................................hahaha (mod perasan la kan)

Sokey... bukan rezeki sayalah kan...In sya Allah rezeki saya pasti ada.  Mesti best kan korang jumpa kawan kawan lama....... Tengok mcm raya tahun lepas kita orang reunion bestnya......cuma saya keterbusyan menguruskan reunion tu.

Honestly memang 
Tapi saya still the same mcm zaman sekolah dulu la kot....hahaha perasan lagilah ni...bukan apalah korang ni, memaangla badan naik dulu..sekarang mcm zaman sekolah lagilah pulak. Tak tahu kenapa.

 Sebenarnya tarikh korang buat tu fikirnya saya tak ada kat kuching la...kalau tak ada aral melintang la. Kalau ada...saya akan menjelmakan diri k. Apapun all the best kengkawan.


No comments :

Post a Comment