Monday 11 November 2013

Alam Maya Lagilah!!!!!!!!!!!!!

Assalamualaikum...

Jam sekarang 1345 pm...............

Hari ni sepatutnya saya bercuti...ada urusan peribadi yang tak perlulah diberitahukan.  Tapi saya pergi ke opis juga coz adalah urusan rasmi nak dilakukan.

Sambil sambil tu menyinggah la kat laman yang kerap saya kunjungi....semestinya saya akan rindu ain, luv, kiti,kun, zah, mike, momot, ayu, jura.....mereka nilah teman sechat saya...sekarang tah kemana...sobbbb sobbbbbb....rindu korang sebenarnya.

Tetapi hari ini, saya telah berjumpa kawan baru jebat (bukan nama sebenar). Entahla....banyak perkara yang mcm tah apa apa kat situ...end the end boleh jugalah bersembang baik. Thanks jebat and nice to know u.

Apapun, berbalik la kan kepada niat kita.






No comments :

Post a Comment