Thursday 14 November 2013

Pagi Yang Hening

Dengan nama Allah Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

Alhamdulillah...

Alhamdulillah...

Segala puji untuk Allah

Aku bersyukur..masih diberi peluang utk bernafas.

Ya Allah...
Anugerahkanlah rahmat dan kesejahteraan ke atas penghulu ku Muhammad dan keluarga dan sahabatnya sekalian.

Ya Allah...
Aku memohon kepadaMu kemaafan dan afiat dan kesejahteraan selama-lamanya, dlm agamaMu dunia dan akhirat.
Ya Allah...
Aku memohon kepadaMu segala yang apa yg baik samada (datangnya) lambat atau cepat yg aku ketahui dan tidak ketahui.Aku berlindung kepadaMu drpd segala bahaya samada (datangnya) lambat atau cepat yang aku ketahui dan tidak ketahui.
Ya Allah...
Aku memohon kepadaMu kurniakanlah aku kesabaran...kecekalan...dalam menghadapi dugaanMu....tetapkanlah imanku... hatiku...agar aku sentiasa dekat dgnMu...
Ya Allah...
Aku.memohon kepadaMu kurniakanlah kebajikan dunia dan akhirat...
Ya Allah...
Aku memohon kepadaMu Kau ampunilah dosaku...ibu bapaku...anakku...keluargaku...si dia yang pernah aku cintai...sahabatku....sesungguhnya Engkau Maha Pengmpun lagi Maha penyayang.
Ya Allah....
Perkenankan doaku, sesungguhnya Engkau Maha Mendengar lagi Maha Mengetahui. Maha Suci Mu Ya Allah, suci dari sifat-sifat yang mereka ada-adakan.Dan sejahtera atas para Rasul dan segala puji bagi Allah seru sekalian alam.
Amin...

No comments :

Post a Comment