Tuesday 7 May 2013

Kamek itu aku

Kamek itu aku. Sayalah tu. Basyirah penyampai berita gembira.
Sudah lama saya tak wat blog ( saje nak motivasikan diri). Ala bukan pandai pon (hehehe) Itupon saya belajar masa kursus yang opis buat. Tahun bila tah!!!!! Kalo tak silap 2 tahun lepas agaknya.  Bolehla nak praktik. Nak lekatkan ilmu....so kenala praktis sendiri.
 Inilah hasilnya !!!!!!! Korang godek godeklaaa .......huhuhu janganla kutuk k.
Mula buat masa lunch daripada melongo, termenung sana-sini (3 Mei 2013) .
Sebenarnya, saya masih bersemangat nak berblog ni....alamak!!!!!! dah 14.15. Saya kene stop. Ada keje lain pulak..

To b Continue.......................


Part 2

Saya baru saja jenggggg jengggg jengggggggggg. Korang  cubalah KLik ....nanti korang tahulah.
Sambil sambil kan. Buatlah apa yang patut dibuat. Lagipun saya nak buat apa lagi????( Menunggu dengan penuh kesabaran) Saya apa lagi memblogging dahulu. Maklumlah tengah 'heat" semangat ni. 
Lepas ni saya nak berkongsi tentang apa lagi ya. Sebenarnya, nak buat blog ni pon kerana ingin berkongsi apa yang patut dikongsi. Selamat berkongsi k.




Part 3

Assalamualaikum w.b.t
Dah berbulan tak jenguk blog. Bukan apa , kekangan masa sebenarnya. Maklumlah dah ada baby kan. Bersemangat sahaja. Memang bersyukur sesangat ke hadrat Illahi dengan segala kurniaanyNya. Namun, saya sangkakan panas hingga ke petang tapi hujan di tengah hari. Apapun, saya terima dgn hati yang terbuka dan redha atas segala ketentuanNya. Setiap yang berlaku pasti ada hikmah. Cepat atau lambat aja. Namun saya tetap bersyukur dengan apa yang dikurniakanNya. Sentiasalah berprasangka baik.(pesanan utk diri saya khususnya). Aapapun terima kasih berbanyak banyak kepada my lovely family. Specially to my sis  ....banyak menyokong dalam saya. Dan saya amat kagum dengan dia. Segalanya kami kongsi bersama...tq so much mak usu...love u a lot. Pray 4 both of u mak usu & pak usu....selamat pengantin baru semoga diberkati sentiasa , semoga dilimpahi rahmat dan semoga kekal hingga ke akhir hayat.

2 comments :

  1. satu permulaan yg baik......perkongsian ilmu...seperti penympai berita yg baik2...

    ReplyDelete
  2. terima kasih. semoga baik-baik belaka.

    ReplyDelete