Wednesday 2 July 2014

hari ini

assalamualaikum w.b.t

aku cuti....yahooooooooo....ingat nak duduk rumah dan siapkan tempahan sendiri.hurmmmm....dpt panggilan suruh menghadirkan diri.okey..aku pergi. beres..tapi kena tangguh.tak apa.boleh terima lagi.prosedur kena ikut kan.

seterusnya..pergi destinasi ke dua.alhamdulillah dapat dah.senyum girang.sekian lama aku tunggu.yang tak best..apa yang aku dapat..aku juga kehilangan..kena keluarkan duit.aiyaaaa.....tapi tak apa.keperluan kan..so kenalah bayar.

destinasi le tiga.dah sediakan duit nak bayar...huwaaaaaaa..rupanya kena bayar rm150.Ingat rm70 je...muka yang bertugas di kaunter pon serius..jawab...pon ala kadar.huh!!kalau ada peti cadangan..i know what should I do.Dahla kena tunggu lama..saya datang tak ada org di kaunter.Mujur ada seseorang maklumkan petugas tu.Tak apa....sabar je. Huwaaaaaa.....huwaaaaa tak bestlah...check record ada saman speedtrap...rasa nak down aja.huhuhuhu......tak apa ...silap sendiri.

destinasi ke empat...done..tahniah kepada diri saya.

destinasi ke lima...terus balik rumah.tak ada semangat.kena tarik nafas lega dulu.

No comments :

Post a Comment