Thursday 24 July 2014

Perasaan itu ....

assalamualaikum aku...
Alhamdulillah..segalanya dipermudahkan. Tak rasa anak dah semakin comel, membesar dengan sihat. Alhamdulillah..Ya Allah....Sesungguhnya aku bersyukur.
Banyak juga dugaan...pengorbanan seorang emak kepada anak. Ya Allah...sekali lagi aku bersyukur.Aku diberi peluang mengalami perasaan itu, keadaan itu.
Walaupun kadangkala kerenah anak menyebabkan aku geram...hakikatnya, geram itu membuat aku terharu...penghibur hati...menyebabkan aku tersenyum...menyebabkan aku bersemangat.
Cuma satu aku tak boleh tahan...aku pasti mengalirkan air mata..apabila dalam keadaan tertentu.Aku kesian melihat anakku membesar tanpa ayah. Ya Allah..Kau bagilah peluang untuk aku menyintai dan dicintai...agar anakku merasa kasih sayang itu. Sesungguhnya Kau Maha Mengetahui.
Aku masih tak dapat melupakan....bila mana anakku tak biasa dengan suara lelaki....fizikal lelaki. Asyik menangis... Alhamdulillah....Ya Allah...aku bersyukur..dikurnikan sebuah keluarga yang memahami. Sokongan keluarga dan kasih sayang mereka terhadap anakku mnghilangkan perasaan takut anakku itu. Terima kasih Ya Allah.
Terima Kasih Ya Allah...

** Hargailah orang yang kita sayang.

No comments :

Post a Comment