Sunday 8 December 2013

Si Buah Hati

assalamualaikum...
Hari ini saya cuti....bukan untuk merehatkan diri, bukan juga hal diri sendiri. Tetapi untuk si buah hati.

Saya tak sampai hati, pergi keje meninggalkan si buah hati y tak sihat. Saya amat bersusah hati....bilamana dia tido dlm keadaan hidung yang beringus menyukarkan dia bernafas. Dengan batuknya lagi.

Selepas solat subuh dia terjaga, nelihat dia tersenyum mcm terpaksa. Melihat mamanya senyum....dibalasnya senyum.Tersentuh hati saya.

Pagi ini juga, saya memulakan aktiviti menyedut. Saya lakukan untuk si buah hati. Setiap kali dia bersin, saya akan menyedut keluar. Alhamdulillah...berkali-kali sudah disedut...nampak selesa sikit.

Mama tak sabar menunggu dia sihat.Boleh senyum girang...

Muahhhhhhhhhhh sayang ketat ketat.

No comments :

Post a Comment