Monday 30 December 2013

My Boss

Assalamualaikum....

Sudah lama tak jenguk. Kekangan oh kekangan...namun aku bersyukur ke hadratMu Ya Allah.

Aku hanyalah nak meluahkan rasa berterima kasihku kepada my boss terutamnya dan kawan-kawan. Kesudian dan sokongan yang korang berikan. Aku betul-betul berterima kasih kepadaMu Ya Allah....melembutkan hati mereka untuk memberi sokongan. 

Selama dua hari my baby tak ada penjaga.. dalam usia yang tak mengerti aku terpaksa rela membawanya ke opis. Alhamdulillah...baby tak banyak kerenah.

Sesungguhnya aku tak menyangka...boss amat faham situasi aku. Namun bukan bermakna aku mengambil kesempatan. Memang aku terpaksa....Terima kasih boss. Semoga sentiasa dimurahi rezeki dan diberi kesihatan yang baik serta sentiasa dalam perlindunganNya .Amin  Dan aku amat terharu dengan keprihatinan my boss. Sejujurnya aku kagum dengan beliau....dalam ketegasan punyai kelembutan... Aku amat bersyukur adanya beliau sebagai boss aku.Aku tak pernah lagi jumpa orang sepertinya...dalam pemerhatian aku....dalam bekerjasama dengan beliau...aku menyanjunginya .Selain itu juga buat kawan kawan opis...pekerja yang lain..LOVE U ols. Muahhhhhhhhhhhhhhhhhh

No comments :

Post a Comment