Thursday 12 March 2015

Kisah Semalam..Rezeki Saya

Assalamualaikum..

Alhamdulillah. Rezeki saya.

Hari yang sibuk..hari saya kepeningan.

Semalam saya berjumpa dengan seseorang. Sejujurnya saya tak ingat dah. Tetapi saya diamkan aja sambil senyum.

Beliau : Lama kita tak jumpa. Tahun bila ya kita jumpa.

Saya     : (senyum aja)

Beliau  : Nampak dah semakin kuruslah. hehehe

Saya      : Oh ya ke!!! Agaknyalah kot. So macam mana flight?

Beliau   : Kita lama dah tak jumpa. Flight ok aja.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Beliau datang balik jumpa saya.

Beliau   : Ni ada ole-ole untuk u.

Saya       : Eh!!! sibuk sibuk aja. Tak apalah kan. Terima kasih ya.

Beliau    : Saya baru balik dari Sabah. Bukan dari KL. Itu yang ada ole-ole.

Saya        : Bukan hari tu kata dari Kl ya/

Beliau     : Saya ada program kat Sabah direct ke Kuching.


Alhamdulillah. Saya dapat sepasang brooch yang cantik dari Sabah. TQ so much!!!

No comments :

Post a Comment