Thursday 12 March 2015

Kisah Pagi Ini..........

Assalamualaikum..........

Semoga hari ini akan jadi lebih baik dari semalam.

Sememangnya ya..sebab kepeningan dah kurang sedikit. Dan ada berita gembira. Rezekilah kan!!!. SYUKUR..ALHAMDULILLAH YA ALLAH..

Pepagi semangat turun dari rumah....

1. Ada temujanji dengan penyewa rumah. Janji jam 8.00. Alamak!!!! Dia text kat saya beritahu jumpa kat kedai ni jam 8.00 lebih. Hadoiiiiiiiiiiiiii.....
Saya  balas text kata saya masuk kerja 8.30. So dia balas lagi finally jumpa 5.30 petang ini.

2. Tengok jam belum jam 8.00 am. So singgah kat petronas beli minyak/ pergi ATM. Masa keluar kereta tengok phone ada text masuk. Tersengih-sengih baca dan ketawa kecil. Alahai text tu...malunya sebab saya terperasan orang pandang saya. Tetapi alhamdulillah............cash deposit berfungsi baik. Selesai kerja.

3. Sampai Office...maklumlah namapon kerja...dah ada panggilan masuk. Sedang sarapan pon paksa-rela jawab phone..namapon kerja. Wajar diutamakan. Entah hari ni beberapa panggilan. Yang call celular phone..maaf tak boleh nak jawab dulu. 
Dan..............satu panggilan yang membuatkan kawan saya rasa pelik. Panggilan dari Pahang. Kawan saya tanyalah...berapa lama kenal orang yang buat panggilan tadi? Saya jawablah. Tak kenal pon. Baru aja bercakap. Selepas itu, kawan saya beritahulah, tadi bukan main sopan santun orang tu bercakap dengan dia. Tetiba bercakap dengan saya macam dah kenal lama. hehehe..............saya pon tak tahu. 

4. Alamak!!!!!!!!!!! Dah jam 10.00. Belum duduk kat kerusi sendiri. huhuhu..........

Sekarang 11.43 am

No comments :

Post a Comment